środa, 1 września 2010

Uroczyste rozpoczęcie roku szkolnego

        Rok szkolny rozpoczął się dla mnie wcześniej niż dla innych uczniów, ale takie są uroki bycia Przewodniczącą, nawet taką tymczasową. Dziwnie było odwiedzić szkołę ostatniego dnia wakacji i zobaczyć Dyrekcję i wszystkich nauczycieli …  Na umówione wcześniej spotkanie z opiekunami Samorządu – p. Izabella Pilarską i p. Janem Taczyńskim stawiłam się punktualnie. Omówiliśmy najważniejsze zadania tzn. przywitanie uczniów podczas uroczystego rozpoczęcia roku szkolnego i wybór tymczasowego zastępcy. Zdecydowałam, że będzie to Staszek Woźny.
   
Pierwszego września rano stawili się wszyscy członkowie Zarządu, którzy pozostali na swoich stanowiskach, tzn. oprócz piszącej te słowa Nikoli Biały, Stanisław Woźny Michał Molenda, Stella Kielan, Dominika Wójcik i odpowiedzialny za sprzęt nagłaśniający Piotrek Szkółka. Rozpoczęcie roku przebiegało w dwóch turach, osobno dla klas pierwszych i osobno dla klas drugich i trzecich. W obu przypadkach schemat był podobny. Po wprowadzeniu sztandaru i odegraniu Mazurka Dąbrowskiego głos zabierała p. Dyrektor Marianna Boberska, która m. in. przedstawiała nauczycieli. Zaraz potem przychodziła kolej na mnie, witałam wszystkich uczniów, życzyłam im sukcesów i zachęcałam do czynnego włączenia się nadchodzącą kampanię wyborczą. Informowałam też, że na swojego tymczasowego zastępcę wybrałam Staszka Woźnego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz