wtorek, 27 października 2015

Nasz poseł donosi!


27 października byłem na pierwszym spotkaniu PMW. Miało ono miejsce w Ratuszu. Obawiałem się, że będzie to oficjalne i pewnie "sztywne" posiedzenie. Na szczęście myliłem się!

Moje pierwsze wrażenie było zdumiewające. Wielka sala sesyjna (prawie taka sama jak w Sejmie w Warszawie ;-)) wypełniona ludźmi głównie w moim wieku, Wszyscy w garniturach i krawatach, atmosfera była bardzo przyjemna i przyjazna. Po zajęciu miejsc w ławach poselskich słuchaliśmy przemowy prezydium (prowadzących sesję) na temat projektów społecznych. 

Niektórzy z posłów przedstawili swoje propozycje np. wprowadzenie obowiązkowego dziennika elektronicznego do każdej szkoły albo zorganizowanie debaty międzyparlamentarnej. Następnie zaproszono nas na przerwę. Po powrocie wybraliśmy nowych członków do działu prasowego oraz posłuchaliśmy bardzo ciekawej prezentacji na temat social media.
Moje ogólne wrażenia są bardzo pozytywne. Sesje PMW to dobra okazja do poznania nowych, ciekawych osób, z którymi wspólnie można dokonać zmian w naszym mieście i środowisku. Jest to także dobra okazja do nauczenia się się czegoś nowego.

Kacper Jarmuż

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz